Hoppsan..

Jaha, då var näst sista uppgiften klar och bara ex-arbetet kvar innan det är dags för C-uppsatsen och vad händer då.. Hoppsan!! Jag kan få jobba 50 % på en förskola fram till juni, JIPPIE!
Så nu helt plötsligt från att vara fattig student får man in lite extra cash och får dessutom jobba med det som jag verkligen vill. Förhoppningsvist leder detta till fortsatt arbete men vet ju aldrig i dessa skrala tider.
Tänk att det är nästan 3,5 år sen vi började, känns helskumt. Ebba var bara 1,5 år och hade precis börjat på förskolan. Vi hade oxå fått reda på att det bodden en liten bebis i min mage som beräkandes komma ut i april 2006 alltså mit i andra terminen. Men skam den som ger sig!!!! Vi körde på och se hur det har gått, skitbra helt enkelt! självklart har man mött på patrull och tänkt att nu går det inte längre, samtidigt har vi dessutom köpt hus under tiden jag pluggat.
Så som den obotliga optimisten jag är har jag bestämt att har jag klarat skolan hittills så fixar jag resten av de här tre månaderna med jobb OCH C-uppsats!

Mina små skruttungar kommer sen alltså ha en mamma som inte bara är mamma utan lärare oxå =)

Tjipp och Hej!

Kommentarer
Postat av: kristin

stolt över dig syrran!! önskar jag vore hälften så målmedvetn som du just nu... men skam den som ger sig!

nu kan jag fixa din blogg så den blir så snygg som min om du vill!

hihi...

pussar på er!

2008-12-17 @ 19:53:16
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: kristin

hehe.. nej det ska jag inte göra.. vet jhu att skolan måste gå först...

du får väl maila mig ditt lösenord och så så kan jag fixa en rolig bakrund :P

jag tröttnade på min med så gjorde jultema på min blogg....

pussar och kramar!!

2008-12-18 @ 08:53:07
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0