Ullared

Ja, då har man klarat av Ullared inför jul oxå! Åkte till Lisa redan på onsdag kväll för att slippa gå upp så tidigt på torsdag morgon här. Så efter att jobbat och skrivit färdigt en uppgift med Åsa och dessutom hunnit med utvecklingsamtal för barnen med deras fröken packade jag i hop mig och åkte, första anhallt var torp där jag shoppade ett par jeans till mig och varsin ny mössa med Hello Kitty till tjejerna. Sedan åkte jag till Lisa och Martin, kristin var oxå där då hon skulle passa Linus under torsdagen. Blev visst lite sent i säng men det fick gå, kl 5.50 var det dags att gå upp och kl 7.30 satt vi i bilen. Bara 30 minuter senare än tänkt =) kl 9.30 landade vi på Ullareds parkering och efter lite fika så gick vi in och styrde rakt ner till leksakerna! Handlade i princip alla julklappar till barnen och även till Linus + en del saker till hemmet och lite till...........
Väl ute från affären var klockan redan 16.30 så då åkte vi mot Gbg och IKEA för några småsaker som skulle inhandlas. Klockan var 20.30 när vi var i Uddevalla så jag hann med 21.20 färjan hem till Lysekil och då var jag HELT SLUT!! Hela dagen i går jobbade jag och när jag kom hem åkte M på julbord, för mig blev det en lugn kväll i soffan och Idol efter barnen lagt sig.

I dag kommer barnens mormor och morfar en sväng och sedan får vi besök av C, D och lilla F i kväll. Skall även försöka plugga lite men även hinna städa lite så det blir fullt upp.

Tjipp och hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0