Bröllop mm

I lördags var det då dags för min kära vän Caroline att säga ja till sin Henrik. Vigseln ägde rum i lyse kyrka och allt var så där underbart vackert som bara ett bröllop kan vara. Caroline var självklart jättefin i sin klänning och deras dotter L och sonen J som var näbbar var jättesöta. Efter vigseln var det dags för fest och den ägde rum på Oscars i Lysekil, en helt suverän och jättekul fest, alldeles för mycket rödvin och mycket trevligt bordsällskap som resulterade i ett kraftigt bakrus för min del =)!! Tyvärr har jag inga roliga kort att visa då kameran glömdes hemma till vigseln, dock hämtade vi den efteråt men glömdes sedan bort.

På söndagen befann sig både jag och min sambo mestadels i sängen tills barnen kom hem och vi var tvungna att ta oss samman och kliva upp. På måndagen kunde jag fortfarande känna av bakruset lite grann...... men efter en trevlig fika tillsammans med Åsa E m Elias och Angelika m Viktor och Oskar piggnade jag till.
I går kom Camilla M på besök med sina barn och hade dessutom med sig fika, på eftermiddagen kom även min mamma så jag kunde pyssla undan lite och måla färdigt det sista på gaveln.
I dag har jag och barnen tillbringat på stranden och självklart har jag bränt mig, i morgon blir det stranden igen men kanske lite senare.
 
Barnen som fortfarande är uppe skall nu i säng, Micke skall tvätta väggen och jag har fått det ärofyllda uppdraget fixa lite räkningar som ännu blivit gjorda, JÄTTEKUL =)!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej sysyteryster har oxå du blivit "innebrud"?

Jag ska ju som sagt oxå på bröllop, var hittade du din söta klännning och tillbehör? Har köpt mig en klänning men är inte riktigt säker kanske vi har samma strl? Finns liksom inget att få tag i i affärerna.

Kram ha en skön stranddag och tänk på mig som jobbar....

2008-07-02 @ 22:06:02
Postat av: Jossan

Hej Malin!

Ja vi kan väl bestämma den 12, var och när spelar ingen roll. Vi kan vara här eller i Lysekil och vi kan när som efter 16.

Vi höres!

2008-07-03 @ 07:45:37
Postat av: Malin

Hej Lisa!! japp, fick lite data-abstinens och startade det här så nu får jag fullfölja det oxå!! Klänningen hittade Åsa P åt mig på pondus, skorna på rea på Scorett och väskan på Lindex. Lånade även en svart sjal av Kristin till och blev jättenöjd med resultatet. Vill du får du gärna låna nåt. Skall tänka på dig i morrn oxå när vi ligger på stranden, fast mitt arbete börjar när barnen lagt sig......... MÅLNING!!!!!

KRAM KRAM

2008-07-03 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0