Lördag kväll

I lördags kom mina klasskamrater Åsa, Angelica och Jossan hit med barn och respektive. Vi åt drack och hade jättetrevligt. Från början hade vi bestämt att vi tjejer skulle träffas och dricka vin men så kom vi på att det kanske skulle vara kul om våra sambos oxå fick träffas, jag menar vi tjejer har ju alltid kul i hop.
Jag hade i alla fall en super trevlig kväll och hoppas att ni andra oxå hade det. Hoppas nu vi kan få i hop en kväll till i augusti för då intar vi landet Jossan!! Om nu tråd-telefonen funkar annars får vi använda oss av röksignaler Ha ha ha!!
Barnen hade nog oxå roligt för när alla hade gått och vi skulle lägga oss hittade vi en utslagen Ebba i soffan



Dessutom hade Micke redan burit upp henne en gång för att hon somnade, då vaknade hon på vägen upp och var vansinnig för att hon skulle gå och lägga sig och kom ner igen.
Vill självklart passa på och tacka allihopa för en super lördagkväll och hoppas på att vi träffas snart igen!!!! Kram på er!!

I går klippte jag den ena häcken, det blev skitbra men shit vad ont i armarna jag har. På kvällen målade Micke fönstren på gaveln. Det börjar arta sig nu, hela framsidan är klart sånär på att det gröna skall målas en gång till. Men allt vitt är målat två gånger.

Så här ser det ut just nu..


I dag har vi hunnit med en sväng på stranden, riktigt gött i solen. Tyvärr dominerade molnen så efter två timmar tröttnade vi och åkte hem, men jag hann i alla fall ta ett kort på Ebba i sin fina moln tröja och kjol med rosa hjärta på rumpan från Me and I.



Kläderna är från en gammal kollektion men är så mysiga och fina! Roligt att Ebba faktiskt skrattar på kortet oxå, en fyra-åring kan se ganska arg ut, ganska länge dessutom.

Gissa vad.. tyckte precis att det var väldigt tyst ute i vardagsrummet där Ebba sitter och ser på bamse, jag gick ut och kikade då ligger hon oxå och sover! Lillasyster ligger uppe och sover i sin säng, den här helgen måste tagit knäcken av dom =) ja ja bara att njuta så länge det varar. Snart vaknar båda, och då skall vi åka ut till en av Ebbas bästisar Thea. Äntligen skall dom få leka!! Båda två tjatar om att få leka, tur att deras mammor gärna oxå träffas =)
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: JOssan

Tack själv för en supertrevlig kväll! Åh vad fin E va i sina kläder!!

2008-07-15 @ 09:12:11
Postat av: kristin

vaa fint huset blev i den färgen känns mkt fräschare och nyare =)

kram

2008-07-15 @ 16:31:28
URL: http://http://kristinnilsson88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0