Husmålning

I går bestod dagen av operation husmålning, den ursprungliga färgen är rött med gröna knutar. Inte så där jättevackert tycker jag. Nu skall det bli beigt (eller hur det nu stavas) med grön/bruna knutar. Den sista färgen är svår att beskriva med ord men jag kommer att lägga in kort på den senare. Från början såg huset ut så här i färgen:



Här sitter Ebba utanför huset med sin morfar våren 2006
Nu när vi börjat måla ser det ut så här:



På insidan har vi hunnit tapetsera barnens rum:


Ovan är Smillas rum under renovering, under det färdiga resultatet:

Randigt på ena sidan och rosa tapet med vita dödskallar på andra sidan


På Ebbas rum har jag tyvärr inga bra före kort men så här ser det ut nu:




Så här ser det ut hemma hos oss för tillfället =)
barnens rum är jag jättenöjd med, nu fattas bara resten av huset. Men det kommer väl. Nix pix ,nu väntar tacos med min familj.
 Ha en skön söndagskväll!!


Kommentarer
Postat av: jossan

Nice!

2008-06-15 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0