Tandläkaren

Tisdag och i dag har jag redan hunnit med ett besök hos tandläkaren, där tog de bort tandsten och annan skit jag hade  i munnen. Låter inte speciellt fräsht men vad sjutton nu är det rent och snyggt i alla fall. Hade självklart ett hål så det blir ett besök till om en månad, mindre kul med tanke på vad det kostar! Men skönt att veta att tänderna går och fixa och att resten är hela eftersom man skall använda dem i några år till.
Dagen i går spenderades i sängen till stor del, stackars barn fick leka på övervåningen hela förmiddagen medans jag låg i sängen och hade ont i magen. Tjejerna var hemma då förskolan hade stängningsdag och självklart fick jag en släng av magkatarren lite lagom när man tänkt att vi skulle hitta på nåt roligt.  Piggnade dock till under eftermiddagen så jag tom orkade gå på gympa på kvällen, det känns extra gott i dag i benen.
Smilla åkte på nån ny förkylning under helgen och går omkring här och rosslar lite men hon hann vara frisk i en vecka nästan innan nästa kom, det blir längre och längre emellan förkylningarna vilket är skönt för både henne och oss.
I dag väntar pluggning på hög nivå då ex-arbetet skall vara inne på fredag, sedan kalas i kväll hos mina svärföräldrar för barnens faster. Hmmm undrar vad hon skall få i present? =)
Micke har säkert redan kommit på nån bra grej att köpa, ha ha!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kristin

japp det var den kniven.. han hade dessutom inte äti så mkt på dan så han blev helt lek när han såg blodet dessutom.. tyckte så synd om honom.. hahaha...

kramar

2008-10-28 @ 16:56:35
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0