Arg

Ja inte jag alltså utan min yngsta dotter som verkligen är arg HELA tiden, hon är arg för att hon vill ta på sig kläderna själv vilket hon oxå oftast får. Hon blir arg när hon inte fixar att ta på sig kläderna helt själv utan hon måste be nån om hjälp, hon blir arg när vi skall gå ut, hon blir arg om vi INTE går ut, hon blir arg om nån av oss skall åka och handla och hon inte får åka med, hon blir arg i samma situation om hon måste åka med. Kort sagt så är hon arg i princip HELA TIDEN!!!!!!! Självklart både visar hon det och talar om det: Jae ajjjjjjjj!!!!!! skriker hon över hela huset så att man får tinnituss och huvudvärk. Gladast är hon när hon kan pyssla med sina hyss, tex dra ner alla kuddar och filtar från soffan, kasta ner leksaker från övervåningen, kasta saker över huvud taget är roligt mm mm mm
Jag blir tokig av allt gnäll som självklart oxå hör till argheten, skriker hon inte så gnäller hon.
Detta låter säkert jättehemsk och självklart är hon ändå världens goaste inemellan, som nu när hon sitter i mitt knä och lyssnar på Mp-3 spelaren samtidigt som hon diggar med huvet. Som tur är vet jag ju att det här är något övergående och det är bara att vänta in nästa perid som innefattar någon ny grej att trotsa över.

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: kristin

det är alltså inte bara Linus som är arg då =)

tänkte jag skulle komma ut nån dag snart men antar du oxå har en del i skolan nu, men vi kan höras av. börjar ju sakna busfröna... ;)

puss på er

2008-09-14 @ 09:17:46
URL: http://http://kristinnilsson88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0