Åskväder

Ja jösses vilket åskväder vi har haft. Började redan precis efter jag hämtat barnen på dagis vid tre, Ebba skulle springa bort till en kompis bara några hus bort. Jag hjälpte henne på med stövlar och regnjacka och sen sprang hon, jag gick upp på övervåningen där jag kunde se henne när hon ringde på. Ingen hemma, plötsligt så bara det smäller till!! PANG!!
Stackars Ebba blev jätterädd, jag hörde henne skrika ända till oss hon överröstade tom regnet som bara vräkte ner. Jag skyndade mig ut och hämtade henne, sen satt vi och mös länge.
Trodde faktiskt att hon skulle få svårt att sova men det har gått jättebra i natt, trots att det  har åskat bra även i natt. Vid en rejäl smäll vaknade hon och jag trodde hon skulle bli ledsen men hon var bara kissnödig.

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0