Fredag

Japp så var det fredag igen, jösses veckorna går så fort!!
Förra helgen hjälpte vi Lisa och Martin att flytta och städa ur lägenheten, den här helgen skall dom på bröllop här i Lysekil så vi skall passa Linus. I morgon Lördag är det Barnens dag  och massa roligheter på stan, hoppas bara att vädret blir bra så man kan en promenad ner med alla tre barnen.
Måste ta mer och nya kort på barnen, var länge sedan nu. Kan fortfarande inte se några kort som jag lagt in här så det måste jag oxå undersöka.
Här har vi fortfarande inga kanaler så det blir till att hyra film i dag med, Micke kommer hem senare då dom skulle ut och äta med jobbet så jag och barnen får ha fredagsmys själva. Ebba beställde hamburgare i kväll så det får det bli, hon trodde visserligen att vi skulle åka in till Mc Donalds men det orkar inte jag så det får bli hemmagjorda.

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: kristin

åh, vad mysigt...

hoppas ni haft en mysig helg! det har vi =)

tack för boken ska hämta den hos lisa snart..

puss o kram

2008-09-08 @ 18:13:48
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0