Skolarbete

Japp, i dag skall dagen ägnas åt skolarbete, äntligen. Efter två dagar hemma med barnen är det skönt med lite omväxling innan helgen. Har en textreflektion som skall in och även lite litteratur som skall läsas. Det är så typiskt bara för just i dag ringde dom och frågade om jag kunde jobba men eftersom skolan tyvärr blivit eftersatt när barnen är sjuka så var jag tvungen att tacka nej. Jobbigt eftersom jag vet att dom inte ringer om man säger nej för många gånger.
Ja ja, det är bara att ta nya tag och pigga upp sig själv med en kopp kaffe sen.
Först på schemat denna morgon innan skolarbetet är FRUKOST, vilket innebär i min ensamhet med Mix megapol, tidning, yuoghurt, te och två knäckemackor. Nyttigt va?!

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: kristin

hej syrran!

jag glömde bort det vi pratade om i söndags men funderade och har en annan ide om vi ska fixa nåt ihop...

jag vet inte om vi kan i helgen men ska kolla med robin så ringer jag ikväll. vi ska på kräftskiva på lördag antagligen menkan nog komma en stund på dagen tror jag... men som sagt jag ringer..

puss och kram på ER!!

2008-09-18 @ 16:25:26
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0