Ja se det snöar....

Här snöar det IGEN! Helt otroligt, här har man gått och väntat på snö och helt plötsligt när man börjat vänta på våren kommer det massor och som faktiskt har fått ligga kvar.
I går var det föreläsning för C-uppsatsen och för en gång skull var vi i lysekil! Tyvärr var det inte många som kom men vi var en tapper skara som fick svar på en hel del frågor. Lunchen avnjöts på Rosvik och som vanligt när vi träffas alla fyra i vår lilla studiegrupp har vi hur kul som helst. Min
lillasyster har lagt in två klipp från You Tube från programmet Hipp Hipp, bla Kaparna som är mitt absoluta favoritklipp! Så himla roligt och detta var vi ju tvungna att beskriva vilket resulterade i ett stort asg* från oss alla fyra! Eftersom jag fortfarande inte fattat hur man lägger in klipp från You tube får jag länka i stället, så here we go Jossan! www.youtube.com/watch?v=ifjmOPv7ONI 

Ett annat favoritklipp kommer här: 
www.youtube.com/watch?v=BmDBMdhbnIw&feature=related 
Underbara Tiffany Persson =)

Åsa, Angelica och Jossan skall vi springa vårruset?
www.youtube.com/watch?v=HhZqT_GLKwE&feature=related 
Ha ha ha!!!

Sedan fick vi oxå sålt vår syskonvagn i går, äntligen! Behöver ju inte den längre eftersom barnen är såpass stora att dom faktiskt kan gå båda två snart. Har ju kvar Scootern till Smilla om hon inte orkar.
Efter det åkte vi till Fjällabacken och åkte pulka med barnen, även Angelica och Viktor var där. Vi hade med oss fika, o boy, kaffe och ostmackor. När vi åkte hem ville barnen åka mer pulka så jag och barnen gick till vår lilla backe här hemma medans Micke åkte och handlade.  När klockan var halv sju så var dom dödströtta så då gick vi hem, passade då på att ta en extra promenad så jag fick rört lite på mig och barnen satt nöjda i varsin pulka som jag drog.
Väl hemma placerade jag två jättetrötta barn i soffan med varsin klubba och hoppade in i duschen. När Micke kom hem fixade vi lite snabbt Tacos och när vi skulle hämta barnen såg det ut så här:



Två stycken helt slutkörda barn!!!

I dag skall jag och Ebba åka till Torp och shoppa lite, bara jag och hon!!!! Skall bli jättemysigt, får nog bli Mc Donalds oxå om jag känner oss rätt =)

Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: kristin

åh vad härligt :) låter som ni hade en toppendag igår.. och med tanke på bilden ser det ut som om barnen hade kul :)

pussar

2009-02-21 @ 14:13:07
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: kristin

p.s. snygga brallor Ebba har :P känner igen dem ;)

2009-02-21 @ 14:14:01
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Jossan

hehehehe

2009-02-22 @ 10:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0