YEEESSSSS!!!!!

Äntligen är även denna kurs slut och jag fick G i alla fall!!! Jösses vad skönt, min så kallade studieteknik fungerar tydligen i alla fall =)
I morrn är det jobb och på fredag hoppas vi på att kunna göra några intervjuer inför C-uppsatsen, än så länge ligger vi bra till men om 1,5 vecka åker Angelica till Gbg för att operera sin son, dom blir då borta ca en vecka så vi måste verkligen vara steget före hela tiden.
I kväll skall inte göra något alls mer än att umgås med mina barn och slappa för en gångs skull. Nu börjar allvaret med jobb och stor uppsats att få i hop, men det skall nog gå bra. Har börjat bli lite kaxig nu så eftersom jag fixat allt annat innan så fixar jag väl detta med =)

Tjipp!!!


Kommentarer
Postat av: kristin

Grattis Syrran!!

krams

2009-01-14 @ 18:58:39
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0