Länge sen!

Shit vad längesen det var jag skrev här!!! Men jag har verkligen inte haft tid och har egentligen inte tid nu heller! C-uppsatsen skall vara inlämnad på tisdag kl 12.00 och då är det bäst att vi är färdiga. Just nu har vi i princip suttit varje dag från 8.00 fram till kvällen när våra ögon svider som f***n!!!! Skit jobbigt men vi får hoppas att det lönar sig i det långa loppet. Barnen ser jag inte mycket av då jag nästan bara lämnar och hämtar dem på förskolan, all annan tid ägnas åt examensarbetet. Men sen när det här är färdigt då kan jag vara med om all ledig tid!! Ingen mer plugg!!

Ja ja nog om det. Blev utmanad av syster K så här kommer det!


Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du: Malin

2. Ett ord på fyra bokstäver: Mina

3. Flicknamn: Maria 

4. Pojknamn: Måns

5. Yrke: Målare

6. Färg: Midnattsblå?

7. Klädesplagg: Mössa

8. Mat: Makaroner

9. Sak i badrummet:  Mascara

10. Plats/stad: Medelpad

11. En orsak att vara sen: Mens

12. Något man skriker: MEN (vad f**n)

13. Film: Mårrhår och ärtor

14. Något man dricker: Mjölk

15. Band: Motorhead

16. Djur: Mus

17. Gatunamn: Mellanvägen

18. Bil:  Mazda

19. Sång: Mannen i den vita hatten (16 år senare)

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Mambo, svårt att dansa själv

Japp då var det klart!! har inte så många att utmana så det får bli Jossan!!
Som för övrigt gifte sig förra lördagen!!! Jag, Angelica och Åsa var bjudna på 25 års fest och kom till ett bröllop och vi hade inte anat något. Dom var verkligen jättefina och det var verkligen en jättekul fest! Tack så mycket för att vi fick vara med Jossan!!!!

Tjipp o Hej!!

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

wow, den uppdateringen har jag väntat länge på :P

hihi...

tack själva för igår! nu får ni snart ta och komma in hit... så fort ditt arbete är klart och det börjar lugna ner sig lite fram i vår :)

puss o kram på dig syrran!

2009-03-15 @ 22:12:55
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: kristin "vivre la vie"

haha.. ja jag sa faktiskt att hon skulle få sova över så fort jag var ledig och det inte var massa andra saker som händer... så hon har rätt... hon har frågat mig varje gång om hon snart får komma och hälsa på,så det är klart att hon får...

men vi kan väl höras av om när och hur i veckan!

kramar

2009-04-14 @ 09:50:04
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0