Dan före doppare dan!

I morrn är det julafton och nästan alla klappar är klara! Som vanligt tror jag att jag är klar och kommer på dagen före att jag missat nåt så det blir en sväng ner på stan i dag med för fixa färdigt resten.
I lördags firade vi en tidig julafton hos mina svärföräldrar och naturligtvis kom tomten, Ebba låg i soffan och tryckte när spanade på utsidan när tomten kom runt huset. När han väl kom in slog smilla händerna för ögonen och ville absolut inte titta på tomten, sen ropade hon till honom: Neeej gå! Men när han började dela ut paket var det mesta glömt men hon ville inte att han skulle ta i henne =)
Utdelningen i lördags bestod av Ebba: My little ponny
                                                                       Hello kitty tröja och hårspännen
                                                                       Snövit- Barbie med dvärgar
                                                         
                                                         Smilla: Alfons-Pussel
                                                                       Hello Kitty tröja och hårspännen
                                                                       Bilar och gubbar från Fisher price

Sedan fick de även ett dockhus och pengar till en lekstuga tillsammans. På ett sätt var det skönt för nu har dom hunnit att leka en del med grejerna innan de får resten i morrn, inte så mycket på en gång helt enkelt.
I dag blir det lugnt, skall försöka skriva lite skolarbete nu och vid tre hämtar jag barnen och då blir det pepparkaksbak och några ärenden. I morrn åker vi till mamma & pappa och dit kommer även mina systrar med respektive och naturligtvis kusin Linus!

Tjipp & Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0