Spelmissbrukare ;-)

Ja det är inte mig själv jag menar i rubriken utan min kära sambo som av en väldigt snäll kompis fått tips om ett jättehäftigt spel som man tydligen bara "MÅSTE" spela varje ledig stund. Konsekvensen av detta har blivit att jag knappt vet hur man sätter på datorn längre. Jag får vara glad om jag får "låna" den i ca fem minuter nu på fm och då kommer han in och säger att " passa på och gå ut och gå nu då!" Självklart för att han skall få sätta sig och spela det väldigt viktiga spelet samtidigt som ungarna gärna får se huuur mycket TV dom vill!!!!

Bitter? Jag? kan jag väl aldrig tänka mig =)

Nu börjar jag allvarligt längta tills om två veckor då skolan börjar och barnen börjar dagis, då får jag äntligen ha datorn för mig själv!
Ja ja på måndag börjar Micke jobba och då är jag och barnen själva igen, får väl se vad vi kan hitta på för kul.

KRAM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0