Lillasyster....

Jaha pappa, då var det kört. Nu har alla dina tre döttrar förlovat sig! Undrar vem som kan tänka sig att gifta sig först =)
På självaste midsommar afton förlovade sig min minsta syster Kristin (som oxå bloggar, länkar till henne här bredvid) med sin sambo Robin. Ett jättestort GRATTIS syster yster!!!!!

Dagen har för övrigt gått jättefort, jag och barnen tog en sväng på stan och träffade Å med Elias, J med Emmy och A & M med Viktor och Oskar. Jättemysigt om man bara hade fått sitta och dricka kaffet i stället för att springa efter Smilla. Men vad sjutton, hon är två år så det är bara att springa tills hon lugnat sig.
Köpte en ny stav och sten till min läpp-piercing, kanske lite barnsligt av en 30-åring att ha kvar en piercing men jag känner mig otroligt naken utan. Stenen måste ju matcha halsbandet jag fick av Caroline, allt skall ju på till bröllopet på Lördag. I morgon bär det av till torp för inhandling av skor, väska och sjal till klänningen. Vi får väl se vad jag kommer hem med. Måste även inhandla ett par rejäla trosor a lá Bridget Jones att ha under klänningen, måste ju hålla in magen ordentligt HA HA HA!!!!

Nu väntar min sköna säng och kudde GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0