Fredag = Jobb

Ja varje fredag jobbar jag på en förskola vilket verkligen är skitkul, dessutom är det supernyttigt för min sambo som faktiskt måste antingen hämta eller lämna den dagen. I dag jobbade jag mellan 9.15-17.00 och när jag kom hade han börjat laga mat och pysslat lite. Dock var disken kvar i maskinen, det var inte damsugat men man skall faktiskt se det som är gjort och inte det som är kvar, till mig då i detta fallet =)
I går gjorde min sambo en annan smart sak, han tvättade min nya fest-top endast använd två gånger i 40 grader i stället för 30 vilket resulterade i att den krympte på längden men blev för stor på bredden.  Ja ja nu är det fredag och vi är lediga i helgen, jag och barnen i alla fall men Micke skall jobba i morgon. Vi får väl hitta på nåt roligt till Fars dag på söndag =)

Trött Ebba har somnat i soffan.



Glad smilla!



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kristin

härligt! gäller att se ljuspunkter i tillvaron..

vilka goa ungar!

puss och kram

2008-11-07 @ 18:13:11
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; haha det tror du va... hihi... jag kom precis på vem smilla liknar på dett kortet. hon är slående lik dig jhu!!!

puss o kram

2008-11-13 @ 21:59:30
Postat av: kristin

kommentar va från lillsyster.. =)

2008-11-13 @ 22:00:50
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0