Halloween

I morse kom min mamma och pappa + moster Kristin och hämtade tjejerna, de skulle åka till Nordens Ark och sen till min mormor. Sedan skall båda två sova hos mamma och pappa eftersom jag skall ut på krogen TJOHOO!! Jag skall iofs inte klä ut mig, bara klä upp mig =)
Vad Micke skall göra har han nog inte bestämt sig för än. Han är långsam som vanligt!
Har nu varit ute och tagit en promenad och väntar på att vi kanske skulle fixa nåt att äta, börjar bli lite hungrig och mat måste man ha. Speciellt innan man skall dricka alkohol är det viktigt!!
Får väl se om jag kan visa några bilder på barnen senare på deras utflykt, nu skall jag lägga mig på soffan en sväng!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0