Lördag morgon

Det var min tur att gå upp i dag så när Ebba ropade 06.15 var det jag som fick pallra mig i väg och kolla vad som stod på. Hon behövde kissa! Sedan lurade jag in henne i vår säng så jag fick sova lite till innan Smilla vaknade. Smilla är bättre nu och hade ingen feber nu på morgonen men hon är fortfarande hängig och förkyld, dessutom hostar hon ju en hel del pga astman. Men så länge det går åt rätt håll så är det ok.
I kväll är det tjejfest =) Skall bli roligt och hitta på nåt, och i morgon fyller jag hela 31 år. Huuu, tänk att det är12 år sedan jag flyttade hemifrån snart, jag och Micke har varit i hop i 8 år!! Jösses, nu börjar jag nog få lite åldersnoja snart.
Mest nyfiken är jag på vad min kära sambo har köpt till mig då han alltid annars brukar fråga mig ca 100 gånger vad jag önskar mig, men inte i år. Det är skumt!

Puss & Kram!!

Kommentarer
Postat av: kristin

Grattis på födelsedagen syrran =)

puss o kram

2008-11-23 @ 10:44:10
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0