Vissen

Här sitter jag framför datorn och försöker göra nåt vettigt, men känner mig alldeles vissen i hela kroppen. Har nog ingen feber men känner mig frusen och trött. Skolarbetet är inte heller färdigt så jag vet ju vad skall göra de närmsta timmarna. Om tio minuter börjar boxningen som jag hade velat gå på men det sket sig i det blå skåpet! Lika bra är väl det antar jag eftsrom jag ändå känner mig hängig, i morgon är det ju jobb och då måste jag vara pigg!!
Smilla somnade efter maten, det tog en stund men när hon väl somnade så sov hon länge, jag fick väcka henne och då hade hon sovit i tre timmar!

Just nu sitter hon i soffan och kollar på saltkråkan för tredje gången i dag =)



Jobbigt att ha feber, min lilla sjuka skrutt!!

Kommentarer
Postat av: kristin

ajust det.. du kan ju hälsa micke oxå :P

hoppas ni klarar er undan mer sjukdomar nu då :)

puss o kram

2008-11-20 @ 18:13:19
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0