Besök hos logopeden

I dag har vi varit på besök i stora staden Uddevalla, var där även i går men det var mycket roligare i dag =) I går hade vi föreläsning hela dagen och jag var helt slut i huvet när jag kom hem. I dag var dags för ett besök på sjukhuset hos logopeden för Smilla. Besöket varade ca en timma  och Smilla var jättekoncentrerad nästan hela tiden på vad logopeden sa och vad hon skulle göra. I princip lekte de sig igenom besöket och Smilla var verkligen superduktig!!  Det är ingen fara med hennes ordförråd, utan det är uttalet som är problemet. Alla ord säger hon med m-n eller ng ljud tex "nen e min" vilket då betyder den är min. Vi förstår ju men det kan vara svårare för omgivningen i bland.
Just nu sitter jag och skall skriva en textreflektion på tre böcker men har lite svårt att koncentrera mig. Skoluppgifterna går i ett nu och man hinner knappt andas emellan, men i mars är det färdigt!!
I kväll väntar föräldramöte på barnens förskola och sen mer skolarbete, i morrn jobbar jag och sen är det helg....... IGEN!!
men man skall inte ropa hej än, mer skolarbete väntar i helgen eftersom ex-uppgiften skall vara inne på onsdag, Jippie!!
Ja, det är bara att återgå till vardagen igen =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kristin

tjenare!! hoppas ni har en bra helg! jag shoppade loss ordentligt på ullared så jag köpte ett jättepack med tuschpennor till ebba men hon får nog dom lite tidigare än jul :P

puss o kram

2008-10-25 @ 17:47:33
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0