Tjenis!!

Det var längesedan jag skrev här nu. Dagarna går så fort, barnen skall lämnas och hämtas på dagis. Mat skall lagas, helst skall jag hinna träna eller ta en promenad.
Har även haft föreläsning i Uddevalla i går och då stannade jag till på Torp och inhandlade två BH-ar till mig vilket var väldigt nödvändigt då min favorit gick sönder, stålbågen gick rakt av på mitten bara!! men nu har jag i alla fall två helt nya =)
hade en väldigt trevlig och rolig helg i Göteborg för två veckor sedan, vi var några tjejer som bodde på hotell och var och såg Ladies Night. Så himla bra!! Vi åt och drack gott och hade det jättemysigt, dagen efter blev det shopping på stan och sedan bussen hem till verkligheten i lilla Lysekil.
Förra helgen var det dags för Linns 30-års present, vi hade bestämt att vi skulle gå ut och äta på lördagen. Det blev Bella Gästis i hunnebo där dom som vanligt har god mat, visserligen blev det pizza men dom är ju så himla goda där! Hade verkligen skitkul!!!!!!!!

I dag är det dags för tandläkarbesök för Ebba och hon tyckte absolut att hon skulle få gå in alldeles själv sedan men det tycker nog inte jag.
Båda tjejerna är lite förkylda och Smillas astma märker vi av direkt, samtidigt är den absolut lindrigare än förra hösten och hon har klarat sig riktigt bra hittills. Inte hostat så mycket på nätterna och inte på dagtid heller, det tycker vi är skönt!!
I morgon väntar jobb och en skoluppgift som skall vara inne. Dessutom skall vi på kalas till martin Lisa och Linus i deras nya hus. Hoppas bara att vi inte har så sena barn på jobbet så att vi kommer i väg. har inte träffats allihopa på jättelänge så det ska bli roligt.

Puss & Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0