Sjuka barn

I dag är jag hemma med Ebba då hon fick feber i går. Blev så himla ställd när dom ringde till jobbet, man vet ju att det  händer men man blir lika förvånad varje gång barnen blir sjuka. Vi löste det i alla fall, jag hade ju bilen så jag hämtade Micke som körde mig tillbaka till jobbet och åkte sen och hämtade barnen. När jag kom hem åkte han tillbaka till sitt jobb en sväng och när han kom hem begav jag mig ut på en långpromenad. Kallt men väldigt skönt!
I dag skall det städas och jag har lovat att spela spel med Ebba vilket vi föräldrar är väldigt dåliga på att göra med barnen. Just nu ritas det så då skall jag passa på att röja på nedervåningen och torka av golven! Hoppas på att komma ut på en promenad i dag med men vi får väl se.....
Ha det gott alla och hoppas på att ni håller undan influensa och skit!

Tjipp!!

Kommentarer
Postat av: kristin

http://www.designadinblogg.se/2008/august/lagg-in-musik-pa-din-blogg.html



jag har svårt för att förklara hur du ska göra men om du läser där så kan jag hjälpa dig mer sen...

pöss

2009-01-16 @ 23:21:24
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0