Studieteknik...

Ha ha enligt min minsta syster yster så har vår mamma påstått att jag har en studieteknik!! Ha ha inget kan få mig att skratta som när någon försöker påstå att jag har studieteknik och framförhållning just nu =)
Jag sitter nämligen här klockan halv tolv på natten och skriver färdigt ex-arbetet i den sista kursen innan C-uppsatsen. anledningen är att jag gör min första arbetsdag i morgon och arbetet skall vara inne i morrn klockan 15.00
Så visst, det har inte vart helt lätt att plugga med två barn men det går! En gnutta självdiciplin, två skopor j****r anamma och en stor bunke med humor så klara man det mesta.
En person som jag beundrar är min kompis Carolin som liksom jag har pluggat och skaffat barn samtidigt, dessutom köpt hus OCH ställt upp för vänner när det behövs! Har varit där en stund i kväll endast för att få lite hjälp på traven med det sista i arbetet och hon ställer alltid upp. Om knappt fyra veckor blir hon och Henrik tre-barns föräldrar och jag önskar dom lycka man kan tänka sig!

Nix pix, nu är det dags att sätta in högsta växeln på min tydligen väldigt braiga studieteknik!!

GONATT!!!!!

Kommentarer
Postat av: jossan

Du e ju bäst, säg vad du inte klarat hörru, även om du får sitta i sista seku den fixar du det ju alltid, och nu är det ju snart slut snyft....hoppas du haft det bäst din första dag på jobbet, många intryck och funderingar kan jag anta :-)

2009-01-07 @ 09:18:52
Postat av: kristin

haha.. jo men du vet ju hur mamma är... ville väl puscha mig för att fixa tentan.. men du har ju klarat det mesta utan att gnälla nåt större...stolt

hoppas första dan går bra!

jag ska se vad jag kan ordna med färger och grejer:)

puss på dig!

2009-01-07 @ 10:00:20
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: kristin

hej hopp!

som du förhoppningsvis ser så tog jag bort juldesignen på din blogg...

har inte kommit på något riktigt snyggt med rött och grönt än men det kommer om du vill =)

kan lära dig hur du byter bakgrundsbilden bara.. det är lätt...gå in på Design och redigera din stilmall.

det du ska ända är raden background: #FFFFFF url(http:// bla bla)

där det står HTTP tar du en bild du vill ha i ditt arkiv, klickar på bilden så den blir stor och det kommer en url adress... klistrar in adressen i parantesen... förhandsgranskar och sparar...

förstår du eller var det krångligt?

pusss

2009-01-07 @ 20:36:21
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0