Skumt...

Det är ganska skumt för jag kan inte se dom bilderna jag själv lagt in här inne, är det så för alla eller kan ni andra se dom?
Något annat som oxå var skumt var att när jag vaknade i morse var det plötsligt fint väder i dag med!!! Jösses efter nästan två veckors regnande och blåsande så har vi fått hela två dagar med fint väder. Eller en i alla fall för den här dagen är ju inte avslutad än. Ser oxå att molnen drar i hop sig på utsidan men det är bara att hoppas på att solen håller sig framme resten av dagen.
I dag skall det målas lite, Micke skall även pyssla lite med annat som är nödvändigt med huset. I kväll skall barnen sova hos farmor och farfar eftersom föräldrarna skall ut och göra stan osäker.
Sommaravslutning på Havsbadet som vi självklart måste gå på =)
Får avlägga rapport i morgon om kvällens bravader, sist jag var ute mådde jag inte särskilt bra dagen efter men har inte tänkt att göra en repris. Är ju dessutom bjuden på Me & I party i morgon kl 11.00 så jag får försöka pigga på mig snabbt i morrn!

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: kristin

nej bilderna har mystiskt försvunnit... kan ha med blogg.ses flytt att göra... hmm..

puss o kram

2008-08-17 @ 18:14:30
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0