Foton

Tänkte visa några foton på mina guldklimpar när de skulle klä granen, visserligen slutade det med att de åkte upp på varsitt rum efter att inte ha kommit överens om vem skulle hänga vilka kulor!! Men det var roligt så länge det varade. Fick oxå fixat mina nya gardiner att uppe i allrummet som än så länge är under renovering, men eftersom Micke varit duktig och tapetserat fönstervalvet så hänger nu både jul-stjärnor och gardiner uppe! Har alltså för första gången lagt upp gardinerna själv, fick nog lite blodad tand för jag kom på massa saker fixa när jag nu ändå hade mammas symaskin hemma =)





Och så mina nya gardiner!


Tjipp och Hej!!

Kommentarer
Postat av: kristin

vad fint det blev!! tar du mina gardiner oå nästa gång då :P

pöss

2008-12-23 @ 18:14:03
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: kristin

ja såklart, ni kan väl komma in nån gång snart... när det lugnat ner sig lite med alla helgdagar och måsten...

puss o kram

2008-12-27 @ 12:12:24
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0