Skalloperation

Har varit på sjukhuset och tagit bort en fettknöl på huvudet. Inget farligt utan en hårsäck som blivit inflammerad och växt, bara obehagligt när man borstar håret. Nu sitter jag här med världens grej på huvet, tryckbandage så att om det blir nån vätska i såret så skall det torkas upp av bandaget. Fick gå ut från sjukhuset med luvan på huvet . Ha ha ha såg ut som en värsting! Skall ta av det nu om en stund innan jag åker och hämtar barnen på dagis. Ett enda litet stygn blev det men måste ändå tillbaka och ta bort om tio dagar. Undrar om de tog bort nåt mer än knölen.................. (några hjärnceller kanske)

Helgen var lugn och skön för oss här hemma i alla fall värre var det för syster yster K som var i Lund och hamnade mitt i kravallerna på vägen till bussen hem.
Mina otroligt roliga och bästa vänner Linn och Åsa var här och gav mig en liten försenad födelsedagspresent, de skulle kommit förra söndagen men då var ju Smilla lite dålig. Fick en söt ljuslykta som passade bra i köket.
Micke hann att måla fönstret en gång till uppe, skall målas ännu gång innan vi kör i gång med taket, sen är det tapetsering som gäller. Skall bli så kul att se förvandlingen från hemsk 70-tals tapet till en bättre och fräshare i alla fall.

Tjipp och Hej!!

Kommentarer
Postat av: kristin

tror du att dom kan sätta dit nya hjärnceller isåfall?? jag skulle behöva ett par extra :P

puss o kram på er!

2008-12-01 @ 16:21:35
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Anonym

snällt!!

kramisar

2008-12-01 @ 17:37:47
Postat av: kristin

haha.. jag har träffat din kompis idag :)

pöss syrran

hoppas du kom hem med alla grejer :P

2008-12-05 @ 16:30:58
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0