Varma sköna dagar!

Inser att jag varit dålig på att uppdatera läget. Vädret har varit helt suveränt och barnen och jag har varit på stranden varje dag. Det har varit bad, krabbfiske, bad, fika, bad och lite mera bad! Barnen har njutit i fulla drag och jag med.
Men med en sån vilde som Smilla får man dock inte sitta stilla många sekunder, i bland händer det att hon faktiskt gräver i sanden i fem minuter men sen är det full fart. Antingen ut i vattnet eller så kör hon maratonlopp på någon av stigarna i gräset. Härligt har vi haft det i alla fall.

Här Smilla på stranden i fiskebäck


Ebba fiskar krabbor


Smilla på stranden hos mormor, livet är rätt gött!!


Ebba busar med mormor under parasollet.


Nu tar jag dig!!!!


Efter alla dessa härliga dagar kom regnet och kylan igen, nu jobbar vi på för fullt med målningen för att hinna färdigt innan ställningen skall tillbaka. Självklart hoppas vi på mer sol och bad och om två veckor har pappan i familjen semester och då skall vi ta det riktigt lugnt.

Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0