Smilla

Ja happ, nu har tydligen den minsta tösen i familjen bestämt sig för att sluta sova middag. självklart till mammans stora förtret. Klart att det är skönt när hon tar sig en liten lur och storasyster vilar lite med mamma =)
Jaja i vilket fall som helst så har hon inte sovit middag sen midsommar men i går bestämde jag mig för att nu skulle hon sova. Det tog en stund, (läs LÅNG stund)men när jag lade mig bredvid henne somnade hon tillslut. Jag sprang ner, ställde klockan så jag kunde väcka henne efter en timma och så ut och måla. Fyra bräder hann jag innan regnet kom! Efter en timma väckte jag lillfisen och sen satt vi och mös en stund, storasyster var och lekte hos sin kompis Signe här på gården så allt var rätt lugnt här hemma. På kvällen när barnen skulle läggas somnade som vanligt Ebba på två röda men inte lillasyster, hon var uppe och knatade till ca 21.00. Så nu är det slut på lugnet helt, Smilla skall helt enkelt inte sova middag!

I dag väntar målning av dom stackars bräderna som jag inte hann i går kväll, målade nästan HELA undre delen av väggen själv. Har bara några stycken kvar sen är det klart för nästa sida. Då är det bara för Micke att flytta ställningen oxå, jösses vilket jobb bara för att måla ett jäkla hus. Men snyggt kommer det bli!!

I morrn är det bröllop!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Spännande att se det sedan, blir ju sån skillnad när man målar om! Trevlig helg!

2008-06-27 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0