Utmaning

För någon vecka sen fick jag en utmaning av min kära klasskompis Jossan som oxå bloggar så nu var det tydligen min tur =)

3 namn jag går under: Malin, hjärtat och mamma

3 saker som skrämmer mig: att någon i min familj skall dö, att inte kunna få fler barn och att vi skall bli tvungna att bo i lägenhet igen.

3 saker jag har på mig: Hello Kitty boxertrosor (jag vet, barnsligt men dom är sköna) mjukisbyxor och linne.

3 sanningar om mig: sjuk humor, börjar väl oxå bli lite bebissugen igen efter alla bebisar som ploppat ut det sista, behöver motionera mera!

3 saker jag verkligen vill ha: bättre ekonomi, färdigrenoverat huset och lite nya kläder =)

3 kreativa pysslare som jag skickar vidare till: mina två systrar och min vän Åsa

Kommentarer
Postat av: kristin

så nu är utmaningen gjord och publicerad....

2008-06-15 @ 16:22:16
URL: http://http://kristinnilsson88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0