Måndag igen!!

japp nu var det måndag igen dags för det sista innan examination i denna kurs på onsdag.
Var ju ute i lördags och hade helt suveränt roligt!! Inte ofta som det är så kul både på förfesten och på krogen, brukar alltid vara mest lyckat på förfesten och så åker man hem tidigt från krogen i stället. Var väl hemma vid 4-tiden, ganska seg var jag då.......
Hade huvudvärk när jag kom hem och även när jag vaknade så det fick bli några huvudvärkstabletter och lite mer sömn.
Ringde hem till mina föräldrar där barnen var och kollade läget, dom hade bra och lördagens utflykt till Nordens Ark hade varit lyckad. Då ingen hade haft med sig kamera var det bara Kristin som hade tagit några kort med sin mobilkamera, jag länkar till henne här  http://kristinnilsson88.blogg.se/ 

Barnen kom hem vid tre, trötta men nöjda. En stund i alla fall =) Ebba skulle till simskolan så jag och Smilla stannade hemma, Smilla satt och mös i soffan med Barnen i bullerbyn och jag fixade lite till middagen.
På kvällen var vi trötta hela familjen så det blev en tidig kväll för alla.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0