En vanlig sketen tisdag

Japp en helt vanlig sketen tisdag och det regnar ute, som vanligt just nu känns det som. Vart tog det sköna mysiga soliga höstvädret vägen?
I morse åkte jag ner till Angelica för fixa med vårt ex-arbete för denna kurs, i morgon har vi kursintroduktion för nästa och så rullar det på. Skolan känns helt ok, det vi läser nu är riktigt roligt. Ha ha det lät som om allt annat vi läst varit tråkigt och det har det naturligtvis inte men för en gångs skull känner jag mig fokuserad. Jag har inte tankarna någon annanstans, som förra hösten då jag skolade in Smilla mitt i kursstarten, eller när hon blev sjuk under B-uppsatsen. Vår andra termin som vi läste var ju dessutom Smilla liten och jag var ju inte mammaledig utan skulle plugga. Mitt i allt har ju Ebba oxå funnits där och krävt sin tid, självklart! Att fokusera på skolan samtidigt som man har två ganska små barn är inte lätt men det går.
Ja nu fick jag peppat mig själv lite så nu skall jag sätta mig med skolboken en stund innan jag hämtar barnen!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: kristin

duktig du är! jag är allt annat än fokuserad på skolan just nu... hahah det enda positiva är att det måste ju bli bättre nån gång...

puss på dig syrran!!

2008-10-21 @ 19:15:14
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0