Onsdag morgon

Härligt att vakna på morgonen och mysa lite med barnen i sängen innan man går upp, eller.............
Smilla vaknade först så hon och jag mös en stund innan Ebba kom upp, högst två minuter var hon nöjd innan hon började dagen med att trotsa ALLT. När det var dags för kläder vägrade hon ta på sig det jag lagt fram, kastade kl'derna på mig. Hon åkte in på sitt rum illa kvickt och fick sitta där och tjura, klockan gick och det var bara tio minuter kvar tills vi var tvungna att åka och hon hade fortfarande inte fått på sig kläderna. Det blev tandborstning med tvång och sen kom ialla fall tröjan på, men byxorna skulle hon inte ha. Hon fick gå ner utan och jag sa att om du inte tar på dig dom NU så får du åka till dagis utan! Efter mycket om och men kom vi till dagis och allt var ok. Men då plötsligt blir Smilla ledsen när jag skall gå, andra dagen nu och hon har ALDRIG varit det innan. Visst har jag väntat lite på det, men just nu var jag inte riktigt beredd på det. Så dagen startade med kaos, hoppas att resten av dagen går bra. Skall till Mickes mormor på middag i kväll då hon fyller i dag GRATTIS!! Så det är bara att hoppas att det blir lugnare då.
Min dag kommer att bestå av mest pluggning, skall upp till praktiken en sväng för att avsluta en uppgift och sen får vi se hur dagen blir.

HEJ HOPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0