Städning mm

Måndag morgon och det känns som om jag hade behövt sova minst fem timmar till. Är så trött!! Måste läsa en massa litteratur till skolan och börja på ett skolarbete som skall vara inne nästa tisdag och denna vecka är det fullt upp. Onsdag är det föreläsning, torsdag skall vi till logopeden med Smilla och fredag jobbar jag. Känns lite tajt med allt som skall göras men jag löser väl det som vanligt.
Helgen har varit ganska hektiskt trots att vi bara vart hemma nästan, i fredags var vi ju på kalas hos Lisa, Martin och Linus vilket var väldigt trevligt. God mat och dryck!
I lördags var vi på stan och handlade overall och vinterstövlar till Ebba, vi lade undan ett par till Smilla så får vi först se vad det är för storlek på dom som vi kunde låna av Angelica. I går  var det barnkalas och sen simskola för Ebba, jag försökte hela huset det blev rent och snyggt i ca två sekunder. Sen kändes det som om att det knappt syntes att man städat, Smilla tappade ett glas i golvet när vi åt middag så då fick Micke dammsuga igen.

Har ju även varit på två stycken Me and I party denna höst och naturligtvis hittade jag en massa fina grejer som jag ville ha!! Får väl lägga upp fina bilder på mina inköp senare =)
Tjejerna kommer bli SÅÅÅÅÅÅ fina i dom nya kläderna!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0