Förkyld!!!

Japp sitter här och snorar för fullt, så störande. Hatar verkligen att vara förkyld, man är inte tillräckligt sjuk för få ligga i sängen hela dagen och bli ompysslad men man känner sig inte på topp heller. Hade en plan att jag skulle ut och springa ( ja alltså jogga då) en sväng sen men får nog ta och skippa det då kroppen känns så där härligt mör av förkylningen. I onsdags styrketränade jag och det var sååå skönt efteråt! Men som vanligt när man skall ta upp träningen smyger sig bassiluskerna på. Får bli vilodag i dag och i morrn så hoppas jag på gympan på måndag.
Har bestämt mig nu för att nu är det dags på riktigt att gå ner mina resterande kilon, så jkag hoppas verkligen att jag kan komma i gång ordentligt annars skjuter man bara upp det hela tiden.

I dag kommer Kristin och Robin ut och jag skall göra slingor på Kristin, lite målning blir det nog förhoppningsvis om vädret tillåter. I kväll blir det riktigt lördagsmys ,eftersom jag åkte till torp i går och shoppade loss. Skulle inte handla något till barnen men jag hade ju en kupong på Lindex, 25% på hela köpet så jag kom ut därifrån lite fattigare. Köpte även en skjort-klänning och en tröja till mig på HM, och en lång tröja på Gina Trico. behöver en kofta oxå men det får vänta ett tag till. Barnen skall ha vinterkängor och Ebba måste ha en overall. Till Smilla har jag ju kvar grejer efter Ebba så hon klarar sig, men Ebba behöver ju en jacka oxå. Ja vi får väl se vad det blir =)

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0