Fredag...

Här sitter jag komatrött och MÅSTE plugga, har absolut ingen som helst lust men måste man så måste man. Risken finns iofs att jag somnar med näsan i boken. Satt uppe och läste en helt annan bok i går kväll som inte alls har med skolan att göra vilket naturligtvis har resulterat i att jag nu sitter här och känner mig görseg.
En rolig sak som har hänt är att jag nu skall jobba varje fredag fram till årsslutet i alla fall, jättekul!! Skönt att få känna på arbetslivet igen och kunna omsätta alla mina kunskaper i praktiken =) Eller nåt liknande i alla fall......

I dag var det endast 10 grader ute när vi åkte till dagis så jag tog med tunna vantar och tunn mössa till barne att ha där, Smilla skulle naturligtvis ha på sig allt i bilen och det såg ut som om det var värsta vintern ute. Hon blir så himla lätt kall om händerna så det kändes ändå som en bra grej.
Nu skiner solen och man kan ju hoppas på att vi får en dag med härligt höstväder efter allt regnande.

KRAM!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0