Fullt upp!

Som sagt dagarna går alldeles för fort, man hinner knappt blinka så har en hel vecka gått.
Fick gympat i måndags och mådde alldeles utmärkt efter det. På tisdagen var det plugg oc h C-uppsats som gällde men eftersom jag & Angelica är så himla lika och skriver bäst under press så känns det som att man inte kommer någon vart. På onsdagen vaknade jag återigen med liiite halsont, men jag och Therese I hade bestämt oss för att styrketräna på kvällen vilket vi oxå gjorde. Självklart vaknade jag med ordentligt halsont på torsdagen och nu sitter jag och har blivit lite mer förkyld även om inte halsen gör ont längre. TRÖTTSAMT som Ebba säger =)
I dag är barnen hos farmor och farfar eftersom Micke måste jobba och jag måste skriva. Det blir nog en hel del pulka åkning kan jag tänka mig. I måndags vaknade vi med snö på backen och i söndags var det ju nästan så man trodde att våren var på G, på måndag kväll kom mer snö så vi har varit i pulkabacken varje dag nästan.

Smilla i pulkabacken


Man måste komma upp oxå..


Ebba har precis kommit ner...


Har äntligen fått min nya mobiltelefon oxå, är jättenöjd och det var massa roliga grejer på den. Den gamla höll på att gå sönder och självklart måste man ha en ny då ;-)

W760iEn sån här blev det!!!!
Nu är det nog dags för lite kaffe så här på förmiddagen för att få igång skrivarhjärnan lite =)

Kommentarer
Postat av: kristin

wow.. vilken snygging :) telefonen alltså.. hihi

men himla goa bilder på barnen!

puss

2009-02-15 @ 00:16:39
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0