Sjuk igen!

Ja ha nu är Smilla sjuk igen, hon har fått feber så hon blir hemma med mig i morrn i alla fall så får Micke ta tisdagen om hon fortfarande är dålig då. Veckan har bestått av lite intervjuer inför uppsatsen och lite shopping och lunchande med Caroline, som för övrigt snittas i morgon så jag önskar henne LYCKA TILL!!!!! Hoppas att allt går bra och att vi snart kan komma och se underverket. Är så säker på att det blir en flicka så det ska bli helt otroligt spännande.
Angelica som är nere i Gbg på Sahlgranska med O som blivit opererad ringde i fredags och sa att allt har gått bra och att han redan är på bättringsvägen, så skönt! Hoppas allt är bra med er annars och längtar tills vi kan ses igen! Hela familjerna utan sjuka barn!
Helgen har varit lugn och skön och vi har bara tagit det lugnt, i går var vi en sväng hos barnens farmor och farfar, på kvällen såg vi körslaget och tyvärr så förlorade Team Erik. I dag kom mina föräldrar ut en sväng och sen var det dax för simskola för Ebba, nu efter maten tog M med sig henne för att tvätta bilen vilket var välbehövligt!! Smilla har somnat på soffan så kvällen blir nog lugn ändå hoppas jag. Skall nog sätta mig bredvid henne och kolla på Tv:n en stund medans det är tyst i huset.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0