Mycket att göra

Ja det har vart en hel del att göra den sista veckan, i torsdags var det dax för introduktion för C-uppsatsen i Göteborg. jag körde och Angelica fick läsa vägbeskrivning och skyltar, gick hur smidigt som helst. Eller hur Jossan ;-)
Dagen  gav väl iofs inte så mycket nytt, men det blev även lite shopping till barnen. I fredags fixade vi lite skolarbete jag och Angelica, på kvällen var det dags för tjejmiddag hos Tmed tacos och lite vin. Hade jättetrevligt!!
I lördags tog hela familjen en välbehövlig promenad i regnet, på kvällen kom Lisa, Martin och Linus. I söndags var det dags för simskola för Ebba igen, jag och Smilla tog en promenad till en kompis som har barn som är jämnåriga med våra busfrön.
Måndag var det jobb och en ganska hektisk dag, hämtade barnen, åkte ner till Angelica för att fixa lite, kom hem bytte om och i väg till gympan. I morse när jag vaknade var jag hur seg som helst och både jag och barnen behövde lite extra tid att komma i gång på.
I dag blir det skolarbete för mig medans Angelica åkt till Gbg för att op. lille Oskar så nu skall jag fixa så mycket jag kan medans hon är borta.
Nu efter att jag ätit frukost kom den här låten på radion och bara sådär blev jag genast piggare:

http://se.youtube.com/watch?v=xyDRbp1ZPp8&feature=related 

Hoppas ni oxå gillar den!!

Kommentarer
Postat av: kristin

låter som om du har fullt upp nu, liksom jag...

men du fixar ju som sagt det här lätt syrran =)

puss på er allihop!!!!!!!!

2009-01-27 @ 22:41:33
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fixa ju bilfärden galant tjejen :-)



Har ett par ecco-kängor i strl 27 här som knappt är använda då de var litet för trånga för F iår. Skall lägga ut dem på tradera tänkte jag men kollar med dig först eftersom du fråga i höstas. Tänkte typ 100spänn, du kan ju kika och pröva om du tror S skulle kunna ha dem nästa år?!

2009-01-28 @ 18:22:40
Postat av: Jossan

det var ju jag jossan som skrev här ovan :-)

2009-01-28 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0