Nästa barn sjukt

Ja, då var det dags för det lilla barnet i familjen att bli sjukt. Vaknade i natt vid 3.30 tiden av att Smilla var ledsen och hämtade in henne till oss, hon var jättevarm och insåg snabbt att det var feber. Lade henne bredvid mig och försökte somna om men det var svårt med en liten som hels skulle ligga på mig. Vid 6.00 mådde hon inte alls bra så då fick hon alvedon, efter ca 10 min, lät det precis som om hon var på att kräkas men det kom inget. Efter det Somnade både hon och jag om och sov riktigt gott fram tills storasyster dundrade in och tyckte absolut att jag skulle gå med henne och kissa! Nix pix, pappan fick vackert gå upp och sen somnade jag om igen. Fick i alla fall sova till drygt 9.00 då pappan och storasyster tyckte att det var dags för frukost.
Smilla ligger nu i soffan och har inte ätit nästan nåt och heller inte druckit så mycket. De blir verkligen ynkliga de små liven när de är sjuka. Stackarn!

Må så gott, igelkott =)

Kommentarer
Postat av: kristin

sådärja nu är bloggen fixad igen :P

duktiga vi är =)

2009-01-18 @ 14:40:24
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0